Česta pitanja

Informacije u vezi s pandemijom bolesti COVID-19

6082

6083

6084

6085

6086

6087

6088

6089

6090

6091

6092

6093

O tepisima

Koliko je flor tepiha debeo?

Debljina vlakana varira ovisno o stilu tepiha.

Kada trebam koristiti podlogu?

Za tanje tepihe preporučujemo uporabu podloge (Super Stop) jer ona sprječava klizanje tepiha i pomaže ga zadržati na mjestu. Također osigurava debljinu, što produljuje trajanje tepiha i sprječava gnječenje vlakana, te štiti tepih od učinka oštrih predmeta poput potpetica.

Jesu li fotografije tepiha bliske stvarnosti i kako mogu biti siguran/na da je boja tepiha koju vidim na zaslonu prava boja tepiha?

Fotografije naših tepiha snimljene su profesionalno, kamerom visoke rezolucije, u okruženju s kontroliranom bojom i temperaturom, a potom se obrađuju pomoću programa Adobe Photoshop. Fotografije tepiha bliske su stvarnosti, koliko god to mogu biti. No, to također ovisi o vrsti, kvaliteti i starosti zaslona koji koristite za gledanje tepiha, kako može utjecati na prikaz ovih fotografija i boja na vašem zaslonu.

Na mom su se tepihu pojavile dlačice, što je to?

Nije neobično da tepih otpušta vlakna. Kad je tepih nov, još uvijek sadrži višak materijala koji se postupno otpušta. Ovo su mala vlakna, pritisnuta na flor koja su se uspjela izgurati na površinu. Obično nestaju nakon 1 - 2 usisavanja.

Ne trebate se brinuti i ne trebate pokušavati ubrzati prirodni proces, jer će to samo ubrzati trošenje vašeg saga. Najbolji savjet je da budete strpljivi, a s općenitim ćete korištenjem primijetiti kako se količina dlačica smanjuje, te konačno nestaje.

Kupnja

Kako je moguće prodavati luksuzne tepihe po vrlo niskim cijenama?

Dva su glavna razloga. Prvi je da prodajemo tepihe po cijelom svijetu, no nigdje nemamo maloprodajnu trgovinu. Drugi je da prodajemo proizvode u velikim količinama i možemo ponuditi proizvode po nižim cijenama.

Imate li trgovinu ili izložbeni salon koji mogu posjetiti i pogledati tepih?

Ne, nažalost nemamo trgovinu ili izložbeni salon u kojem možete pogledati tepihe. Svoje tepihe prodajemo isključivo u mrežnoj trgovini, pa ih možete vidjeti samo na našoj internetskoj stranici. Ako ste zainteresirani za kupnju ekskluzivnijeg tepiha (vrijednosti 5000 € ili više), moguće je dogovoriti posjet našem ekskluzivnom izložbenom salonu kako biste vidjeli tepih prije donošenja odluke.
Kliknite ovdje za više informacija.

Imate li katalog vaših tepiha?

Ne, nemamo katalog jer se svi naši tepisi mogu vidjeti na našem web-mjestu. Kako imamo sve naše tepihe na web-mjestu, puno nam je lakše neprestano ažurirati informacije o tepisima, tako pružajući točnije i novije informacije našim kupcima.

Kako mogu kupiti tepih sa vaše internetske stranice?

Počnite s odabirom tepiha koji želite kupiti. Za detaljnije informacije, kliknite na tepih. S desne ćete strane vidjeti cijenu tepiha. Ako tepih nije prodan ili rezerviran, ispod cijene vidjet ćete gumb s tekstom: „Kupi“. Kliknite na gumb „Kupi“ i stavite tepih u vašu košaricu. Košaricu ćete vidjeti u gornjem desnom kutu web-mjesta. Isti se postupak može ponoviti kako je opisano za dodavanje nekoliko tepiha u košaricu.

Sljedeći je korak blagajna. Za odlazak na blagajnu, kliknite na gumb „Završi kupnju“ koji ćete pronaći ispod tepiha koje ste stavili u košaricu.

Posljednji korak odabir je vašeg načina plaćanja. Možete platiti kreditnom karticom ili bankovnim prijenosom. Kliknite na mogućnost koju želite koristiti i pratite upute.

Mogu li posuditi tepih da vidim kako pristaje u moj dom?

Zato možete kupiti tepih i ako se pokaže neodgovarajući, možete ga vratiti u roku od 100 dana.

Plaćanje i sigurnost

Koliko su sigurne moje transakcije?

Transakcije na našem web-mjestu vrlo su sigurne, a za sva naša plaćanja putem interneta surađujemo s tvrtkom DIBS. Sva plaćanja vrše se putem sigurne kodirane veze za vašu sigurnost i za zaštitu naših kupaca od prijevare. Sve se uplate autoriziraju tehnikom poznatom kao 3D-Secure. Sva se plaćanja također pregledavaju ručno, za vašu sigurnost.

Koje načine plaćanja primate?

Nudimo dvije mogućnosti plaćanja kreditnom karticom, VISA ili MasterCard; te plaćanje unaprijed koje se obavlja izravnom transakcijom s vašeg bankovnog računa na naš.

Nudite li obročno plaćanje bez kamata ili neki drugi plan otplate?

Trenutačno nudimo beskamatno plaćanje putem tvrtke Klarna samo za one koji borave u Švedskoj, Danskoj, Finskoj i Norveškoj.

Što je 3D Secure?

3D Secure skupni je naziv za sigurnosnu tehnologiju koju su u suradnji razvili VISA i MasterCard. Ideja je da se vlasnik kartice mora identificirati osobnom šifrom kad kupuje putem interneta. Kupac ovu šifru dobiva od svoje banke. Koristeći ovu tehnologiju banka koja je izdala karticu preuzima odgovornost za pokrivanje ekonomskog rizika povezanog s mogućom prijevarom. Ova tehnologija, uvedena kako bi zaštitila kupca, na našem se web-mjestu često označava kao Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Tvrtka RugVista koristi ovu tehnologiju kod uplata karticom za koju je tehnologija aktivirana.

Narudžbe

Kako mogu pregledati svoje narudžbe?

Svoje narudžbe možete vidjeti klikom na „Moj račun”, koji se nalazi na vrhu stranice, nakon čega se trebate prijaviti svojom e-adresom i lozinkom. Ovdje možete vidjeti svoje trenutačne i prethodne narudžbe, te imate mogućnost pratiti svoje pošiljke.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Želite li otkazati narudžbu, pošaljite e-poruku na order@rugvista.com, a mi ćemo je otkazati i poslati vam potvrdu. Također se možete prijaviti u svoj račun i sami je otkazati.

Kako mogu promijeniti narudžbu?

Želite li izmijeniti narudžbu, pošaljite e-poruku na order@rugvista.com i recite nam koji biste tepih željeli umjesto onog kojeg ste naručili. Imajte na umu kako ćete moći promijeniti narudžbe samo ako nisu otpremljene i ako su plaćene opcijom „Bankovni prijenos”, što znači da još nisu otpremljene iz našeg skladišta!

Isporuka i dostave

Koliko košta dostava?

Uvijek nudimo barem jednu mogućnost besplatnog slanja unutar EU. Izvan EU troškovi variraju od zemlje do zemlje, a detaljne informacije možete pronaći u našim „Odredbama i uvjetima“.

Koliko dugo traje isporuka?

Uobičajeno vrijeme dostave je 1 - 5 radnih dana unutar EU, te 2 - 8 radnih dana u ostatku svijeta.

Moram li biti kod kuće kako bih primio/la tepih?

Da, netko mora biti kod kuće kad pošiljka stigne. Za više informacija o vremenu dostave ili pomoć pri promjeni adrese za dostavu možete kontaktirati tvrtku UPS/FedEx/DHL.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu i isporuku?

Kad naručite, a vaša se narudžba zapakira, primit ćete e-poruku s potvrdom iz mrežne trgpvine RugVista.com. Ova e-poruka sadrži informacije vezane za otpremu i praćenje vaše narudžbe. Te podatke možete koristiti za praćenje narudžbe na web-mjestu tvrtke UPS/FedEx/DHL www.ups.com/www.fedex.com/www.dhl.com.Također je možete pratiti prijavom na web-mjesto RugVista.com koristeći lozinku i korisničko ime kojim ste se registrirali, u odjeljku „Moj račun”.

Šaljete li na poštanske pretince?

Ne, ne možemo dostavljati na poštanske pretince, jer primitak paketa trebate potpisati.

Povrati

Ako mi se tepih ne svidi, mogu li ga vratiti?

Da, možete vratiti tepih ako vam se ne sviđa. Imate 100-dnevno jamstvo povrata novca. Pročitajte više u našim „Odredbama i uvjetima".

Kako mogu izvršiti povrat?

Za povrat nam se morate osobno obratiti pozivom na +44 20 3808 9919 ili faksom: +46 (0)40182225 ili pak e-porukom na order@rugvista.com i obavijestiti nas da želite izvršiti povrat. Tada ćemo vam poslati povratnu otpremnicu običnom poštom, s naljepnicama za otpremu i uputama za izvršavanje povrata.

Što ako se moj tepih ošteti pri prijevozu?

U slučaju da vaš tepih stigne oštećen, štetu prijavite lokalnoj podružnici tvrtke UPS/DHL i odmah nas obavijestite pozivom na +44 20 3808 9919 ili faksom: +46 (0)40182225 ili pak e-porukom na order@rugvista.com

Kako pakirate tepihe i osiguravate da su sigurni za slanje?

Svi su naši tepisi zapakirani u skladu s uputama koje daju UPS/FedEx/DHL. Tepisi se slažu i stavljaju u debelu plastičnu vreću koja se zatvara toplinom. Staze se rolaju.

Moram li platiti otpremu pri povratu tepiha?

Svi su povrati unutar EU besplatni ako koristite naljepnicu za povratnu otpremu tvrtke RugVista. Za pomoć s povratom obratite se našem timu za podršku kupcima.

Održavanje tepiha

Kako se mogu riješiti tragova presavijanja i nabora na tepihu?

Tragove presavijanja i nabore možete otkloniti tako da stavite nešto teško (ali sigurno), poput hrpe knjiga, na problematično područje. Nakon nekoliko dana trebali biste primijetiti poboljšanje, a tepih bi trebao ravno leći na pod. Nabori na sagu postupno će nestati kroz redovito korištenje.

Kako se mogu riješiti mrlja?

Postoji niz načina da se riješite mrlja, ovismo o tome o kakvoj je mrlji riječ. Za najbolje je rezultate pametno odmah tretirati mrlju i ukloniti je što je bolje moguće. U našoj Enciklopediji tepiha pronaći ćete više informacija o tome kako se boriti s mrljama. Pogledajte: Savjeti za čišćenje

Mogu li sam/a oprati tepih?

Strogo vam preporučujemo da se za čišćenje tepiha obratite profesionalnom osoblju koje zna kako ispravno očistiti tepih. Pokušate li sami oprati tepih, može doći do nepopravljive štete.

Za manje mrlje preporučujemo korištenje našeg RugVista sredstva za uklanjanje mrlja o kojem više možete pročitati ovdje: https://www.rugvista.hr/tepih/stain-remover?artno=CVSR1

Outlet
Do  60%

Moderna tekstura

Obojeni vintage i patchwork
Do  70%

Nijanse zelene

Perzijski tepih
20-40%

Ćilim
30-50%

Staze
Do  40%

Scandinavian style

Pitaj RugVistu

E-letak

Ostanite u tijeku s našim ponudama