Uvjeti korištenja

Kupnja

Pri naručivanju, ugovor o kupnji se postiže nakon primitka vaše uplate.

Cijene

Sve cijene uključuju PDV, otpremu (pogledajte informacije pri dnu ove stranice) i, ako je primjenjivo, carinske pristojbe u slučaju da je adresa isporuke u jednoj od zemalja navedenih na ovoj stranici. Zadržavamo pravo na promjenu cijene zbog razlike u vrijednosti valuta ili promjena na svjetskom tržištu sagova.

Isporuka

Sve isporuke izvršava dostavna tvrtka FedEx/UPS. Otprema na adresu poštanskog pretinca nije moguća.

Ako želite pregledati odredbe i uvjete za isporuku u druge zemlje, odaberite svoju zemlju ovdje:

Odredbe i uvjeti - isporuke u SAD

Za isporuku u SAD molimo posjetite naše američko web-mjesto za točne informacije o cijenama i dostavi: Na američko web-mjesto

Jamstvo

Nudimo jamstvo za sve proizvode koje ste kod nas kupili. Jamstvo traje jednu godinu od dana kada primite vaš sag. Ako se kupac pozove na jamstvo i procijeni se da je šteta uzrokovana kupčevom lošom brigom, kupac će snositi trošak bilo kakvog popravka. Naše stručno osoblje će odrediti uzrok oštećenja tepiha. U slučaju popravaka koji su pod jamstvom, kupac će snositi sve troškove otpreme.

100-dnevno jamstvo povrata novca

Kao fizička osoba imate pravo na 100-dnevno jamstvo povrata novca. Svoj tepih možete vratiti u roku od 100 dana i ostvariti povrat novca. Tepih mora biti nepromijenjen i ne bi se trebao koristiti. Tepih morate zapakirati na isti način kako ste ga i primili. Kupac snosi troškove otpreme u oba smjera.

Povrat

Pri povratu tepiha, prvo nas trebate kontaktirati. Povratna isporuka neoštećenoga tepiha je vaša odgovornost. Pobrinite se da je tepih dobro zapakiran.
Kupac snosi troškove otpreme povrata. Siguran povrat možemo organizirati korištenjem usluga tvrtke UPS ili FedEx po fiksnoj cijeni 338 kn bez obzira na broj tepiha koje šaljete. Iznimke ovog pravila primjenjuju se na tepihe veće od 15 kvadratnih metara, za koje možemo organizirati povratnu dostavu po nabavnoj cijeni. Kupac snosi troškove otpreme povrata.

Po dovršenju povrata, iznos istog će se uplatiti na istu kreditnu karticu ili bankovni račun koji ste koristili pri kupnji. Primimo li vraćenu robu bez ispravne povratne otpremnice, roba će biti vraćena na adresu kupca o njegovom trošku. Ako je proizvod vraćen, a nije u izvornom stanju, povrat neće biti prihvaćen. U tom slučaju, kupac neće primiti povrat novca za proizvod i bit će odgovoran za troškove otpreme, u slučaju da taj proizvod želi natrag.

PDV se ne obračunava za tvrtke u zemljama EU

Tvrtkama koje su registrirane za plaćanje PDV-a u zemlji EU, osim Švedske, i koje mogu priložiti valjan porezni broj, PDV se neće naplatiti. Cijene na internetskoj stranici su iskazane bez PDV-a; PDV se izračunava na blagajni nakon što se prijavite ili registrirate. Isporučujemo samo na adresu na kojoj je vaša tvrtka registrirana. Kako biste provjerili je li vaš porezni broj valjan, upotrijebite poveznicu u nastavku:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

B2B narudžbe

Sve narudžbe koje primimo od neke tvrtke smatrat će se B2B narudžbama. Za ove narudžbe postoje iznimke po pitanju povrata, naknada za otpremu i općih odredbi i uvjeta. U ovim slučajevima dostavit ćemo vam odvojeni ugovor kojeg trebaju potpisati i prihvatiti obje strane. U slučaju da imate bilo kakva pitanja, možete nam se obratiti na b2b@rugvista.se.

Plaćanje karticom

RugVista.com sigurno obrađuje plaćanja karticom u suradnji s tvrtkama Klarna, DIBS, Handelsbanken, Visa, MasterCard i American Express. Za vas kao kupca, plaćanje karticom je siguran način plaćanja. Tvrtka za prodaju neće nikad dobiti informacije o vašoj kartici ili podatke o računu. Ove informacije se prenose sigurnim putem na kodiranu poveznicu putem DIBS Payment pristupnice vašoj banci.

Bankovni prijenos

Ako ne želite koristiti kreditnu karticu, novac možete prenijeti izravno na naš bankovni račun. Morate platiti cijeli iznos u roku od 5 dana ili će rok za plaćanje vaše narudžbe isteći. Pri plaćanju uvijek navedite broj vaše narudžbe. Tepihe ćemo vam poslati čim primimo vašu uplatu.

PayPal

PayPal uplate prihvaćamo u valutama EUR, USD i SEK. Možete platiti vašim PayPal stanjem ili kreditnom karticom. Ipak, za robu proizvedenu u Iranu postoji ograničenje za plaćanje putem PayPal računa. Ako se u vašoj košarici nalazi roba proizvedena u Iranu, mogućnost plaćanja putem PayPal računa će se automatski ukloniti.Za više informacija posjetite www.PayPal.com.

Račun

Za plaćanja po fakturi surađujemo s tvrtkom Klarna. Platite nakon isporuke, u roku od 14 dana od dana kupnje bez dodatne naknade. U slučaju da ne platite na vrijeme - tvrtka Klarna može obračunati zakasninu. Ako želite produljiti rok za plaćanje prije isteka prvotnog roka, obratite se tvrtki Klarna. Kada odlučite platiti po fakturi, na blagajni će se izvršiti standardna kreditna provjera, a Klarna će to usporediti s vašim osobnim kreditnim izvješćem.

Plaćanje po fakturi je dostupno u sljedećim zemljama:

Švedska - Klarna - Köpvillkor

Njemačka/Austrija - Klarna - Allgemeine Geschäftsbedingungen

Nizozemska - Klarna - Algemene voorwaarden

Ujedinjeno Kraljevstvo - Klarna - Odredbe i uvjeti

Danska - Klarna - Vilkår og betingelser

Norveška - Klarna - Vilkår og betingelser

Finska - Klarna - Ehdot

Plaćanje u mjesečnim obrocima

Zahvaljujući partnerstvu s tvrtkom Klarna, možemo vam omogućiti i podjelu iznosa za plaćanje. Nekoliko je mogućnosti podjele iznosa za plaćanje, a broj mjeseci tijekom kojih želite platiti odabirete na blagajni. Zapamtite da bilo kada tijekom razdoblja plaćanja možete otplatiti cijeli preostali iznos bez dodatne naknade. Kao vlasnik debitnog računa pri tvrtki Klarna, na svom računu za polog možete imati od 1000 SEK do 50 000 SEK. Sve kupnje koje izvršite putem usluge debitnog računa tvrtke Klarna bit će prikazane na vašem mjesečnom računu za naplatu.

Pogreška pri isporuci

U slučaju problema s isporukom, ako primite krivi proizvod, oštećeni tepih, ili pak neispravan broj tepiha, molimo da se odmah obratite našoj službi za kupce. Pogreška se mora prijaviti u razumnom vremenskom roku.

Oštećenja tijekom prijevoza

Vidljiva oštećenja robe prijavljuju se izravno FedEx/UPS/DHL službi po primanju pošiljke. Skrivena oštećenja u prijevozu moraju se prijaviti tvrtki FedEx/UPS/DHL čim se primijete.

Drugoklasni

Roba u klasifikaciji „Drugoklasni“ ima manje nedostatke ili greške koje su navedene u opisu stavke.

Posebne/prilagođene narudžbe

Prilagođene narudžbe/narudžbe po mjeri. Ako želite naručiti veće količine i/ili posebno prilagođene proizvode, obratite se našoj B2B podršci na b2b@rugvista.se za više detalja o mogućnostima koje imate. U ovim slučajevima dostavit ćemo vam odvojeni ugovor kojeg trebaju potpisati i prihvatiti obje strane. Molimo da imate na umu da je vrijeme dostave za prilagođene narudžbe/narudžbe po želji malo duže i da po postizanju dogovora naplaćujemo bespovratni polog u iznosu 30 % od cijene. Polog mora biti plaćen prije bilo kakvog naručivanja proizvoda od naših dobavljača. Sve narudžbe potrebno je platiti u potpunosti, ako i kada su tepisi na zalihi, prije bilo kakve otpreme iz naših skladišta.

Tepisi koje kupac nije primio i koji su nam vraćeni

Za tepihe koji su naručeni, a nisu preuzeti ili su vraćeni zbog nedostupnosti kupca u nekoliko pokušaja isporuke, naplatit će se 395 SEK uključujući PDV, za administrativne troškove. Posebno prilagođeni naručeni proizvodi naplaćuju se u cijelosti.

Povjerljivost pri obradi osobnih podataka

Vaše osobne podatke ćemo pohraniti kada naručujete ili kada se registrirate kao kupac. Navedenim radnjama prihvaćate pohranu informacija koje nam trebaju za dovršavanje i obradu vaše narudžbe, kako bismo vam mogli pružiti najbolju očekivanu uslugu.

RugVista.com neće dijeliti nikakve osobne informacije s trećim stranama. Prema švedskom zakonu o upravljanju osobnim podacima, možete dobiti izvadak svih informacija koje smo o vama pohranili i ako nisu relevantne, možete zatražiti njihovo brisanje. Ako želite izvadak, obratite se našoj službi za kupce.

Kolačići

RugVista.com koristi kolačiće za ugodno iskustvo kupnje. Kolačići se koriste iz brojnih razloga, a između ostalog, omogućuju nam upravljati sadržajima u vašoj košarici kao i informacijama koje se traže pri prijavi. Kolačiće koristimo i za mjerenje i optimizaciju našeg marketinga. Ako je vaš internetski preglednik postavljen da ne prihvaća kolačiće, nećete moći koristiti trgovinu. U tom slučaju ovu postavku lako možete promijeniti.

Darovne kartice

Darovna kartica vrijedi samo za kupnje proizvoda koje prodaje tvrtka RugVista i ne može se kombinirati s drugim darovnim karticama. Kartica vrijedi do navedenog datuma, uključujući isti. Kupite li tepih darovnom karticom i odlučite ga vratiti, kao povrat novca primit ćete drugu darovnu karticu s vrijednošću tepiha, te s oduzetim troškovima otpreme nastalima tijekom povrata. Ako na darovnoj kartici imate stanje preostalo od prethodne kupnje, možete ga iskoristiti za kupnju tepiha. Kupite li tepih veće vrijednosti od one koju imate raspoloživu na darovnoj kartici, razliku biste trebali platiti bankovnim prijenosom. Darovna kartica se treba smatrati kao gotovina, s obzirom na to da ima vrijednost i trebate je paziti. Tvrtka RugVista neće preuzeti odgovornost za izgubljenu, ukradenu ili oštećenu darovnu karticu.

Podaci za kontakt

CarpetVista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Švedska, telefonski broj +44 2038089919, info@rugvista.com i identifikacijski broj tvrtke 556458-9207.

Outlet
Do  60%

Moderna tekstura

Obojeni vintage i patchwork
Do  70%

Nijanse zelene

Perzijski tepih
20-40%

Ćilim
30-50%

Staze
Do  40%

Scandinavian style

Pitaj RugVistu

E-letak

Ostanite u tijeku s našim ponudama